Pagini

Bancuri


- Mamă, la uşă e un nenea care strînge donaţii
pentru azilul de bătrîni.
- Bine, dă-i-l pe bunicul.


- Eu am ajuns in sfarsit la o intelegere cu sotia mea. O
zi ma duc eu la
cumparaturi, o zi ea.

- Si sunteti multumiti?
- Bineinteles! O zi bem, o zi mancam .


Ytzic avea tata evreu si mama tiganca.Intr-o zi s-a dus
la taica-sau si l-a
intrebat:
- Tata , eu ce sunt, evreu sau tzigan?
Taica-sau:
- Da de ce intrebi , este chiar asa de important?
- Da tata, pentru ca Strul are o bicicleta si nu stiu ce
sa fac, sa i-o fur sau
sa negociez cu el?
...........
Într-un sat, un preot merge la slujbă. Lângă
biserică, vede un măgar mort
într-un accident de maşină şi sună imediat la
poliţie.
- Sunt preotul satului. Am găsit un măgar mort.
- Şi ce, zice poliţistul ironic, vreţi să-l
îngropaţi cu popă?
- Nu, zice preotul, eu doar am anunţat familia.